onsdag 5. mars 2014

Stella til dyrlegen og maling av møbler

Skriver litt i kveld mens Jan Erik er ute og går med Stella.



Stella har vært til dyrlegen i dag. Igjen får jeg vel si. Hun har nok fått kronisk ørebetennelse. Det ser ikke pent ut, og det klør. Det må mye medisin til, og det koster! Men håper det virker denne gangen. Jeg var med inn og så på når dyrlegen renset øret, og det var greit nok. Det har jeg sett før, men tatt i betraktning at hun har fått dette kronisk, ble det en litt følelsesmessig greie, og jeg måtte bare gå ut på venterommet til hun var ferdig. Ingen god opplevelse.




Dette skrivebordet som egentlig kom fra Gåsåsen, malte jeg hvitt da vi overtok det for mange år siden. Det viser seg at det har vært lysegrønt en gang i tiden. Er det ikke utrolig! Jeg som syntes jeg var så dristig da jeg bestemte meg for denne fargen. Jeg ble ganske fornøyd. Den heter aprilgrønn. Tenker det kan passe med en hvit heklebrikke på den. Nå har jeg satt i skuffene også og fått det på plass under bildet Anne har malt. Hun har hjulpet meg å ta ut fargen slik at den skulle passe inn. Tusen takk, Anne!










1 kommentar:

anne sa...

Håper det går bra med Stella.
Gøy med grønn :)