torsdag 25. mai 2017

Kristi himmelfartsdag

I dag reiser halve Norge på tur. Men jeg ble hjemme. Det kribler i halsen og jeg hoster og hoster.
Resultatet av Braboka mi er at jeg kan snu også denne sintuisjonen til noe positivt . Braboka er Mia Tørnbloms ide. Hver kveld bruker jeg 5 minutter til oppsummere hva som gjorde meg bra i dag.  Og hva som var bra av det som skjedde . Til slutt skriver jeg hva jeg kan være takknemlig, ligger for. På den måten får jeg delt ved det positive istedetfor det negative. Jeg blir oppmerksom på det gode og overser det vonde

Hosten har gjort at jeg har tatt igjen søvn fra i går natt. Jeg sovnet på sofaen mange ganger . Jeg våknet litt mer opplagt. Og kunne jobbe  med Mary Kay en hel del.

Jeg fikk strikket. Og på kvelden fikk jeg besøkt datteren min også. Koselig.

Jeg er så takknemlig for den flotte familien jeg har. Nå kommer sønnen min snart hjem fra Trondheim. Skal bli koselig å samles.

Ingen kommentarer: