mandag 24. februar 2014

Jeg takker for alle tilbakemeldinger i går om at jeg er tilbake igjen. nå har jeg tid, og jeg trenger å lære noe nytt. Blant annet å behandle bilder. Så her ser dere kjolen jeg gjorde ferdig i går. Gjett hvem den skal til? (Størrelse 6 mnd)
Det har vært bare moro å strikke den. Nå blir det genser til Marte.

Tanker i dag: Jeg har tenkt og tenkt om jeg vil på Munken i dag. Men nå føler jeg at jeg vil det. Da må jeg bare få kledd meg og kommet meg av gårde. Jeg får jo både gått en tur og vært sosial på samme tid. Noe av grunnen til at jeg lurte, var at jeg ikke hadde kontroll på en del tanker i går, men nå har jeg det. Da kan jeg ut. Er det ikke rart at man ikke vet at det man har tenkt skal gjøres ikke er så vanskelig som man tror?

Det var fint på Brukerstyrt i dag. Neste gang skal jeg prøve meg på omsøm. Der er det folk som kan det som jeg kan lære av. må bare finne noe jeg kan bruke til dette i skapet mitt. Det krever at jeg kan slippe meg litt løs og være litt fri fra mønster som jeg ellers er når jeg strikker. Ellers i livet er jeg jo litt impulsiv, så hvorfor ikke også i det jeg lager?

Nå ligger jeg her på sofaen og skriver. Dette med blogg er noe å henge fingrene i istedetfor strikketøy, og istedetfor å spille meningsløse spill på nettet. Jeg har en skål med friske jordbær foran meg. Det var datteren min som hadde forstått min manns handleliste som jordbær der det sto jordbærs...(jordbærsyltetøy) Jeg er igrunnen veldig fornøyd med den feilen!

3 kommentarer:

Georgine sa...

Fint tidsfordriv å skrive blogg! Lykke til med mange fine hverdager :) hilsen Randi

Inger sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Inger sa...

Tusen takk, Randi. Jo, jeg får jo også ryddet litt i tilværelsen og sett at jeg ikke bare driver dank!