søndag 15. juli 2012

Sommeren 2012

Det er sommer og dårlig vær. Vi er allerede to uker uti ferien min. Bare ei uke igjen. Over ei uke har vi vært på hytta og malt. Det har blitt veldig fint. Taket hadde stygge vannflekker etter lekkasje. 

Mens jeg malte inne, oljet Jan Erik terrassen. Det ble også flott. Ellers var han også med på å male inne. han laget også mat, og kjørte til butikken og handlet i den nye bilen vår. En Ford Focus

Mens vi var på hytta, passet ungene katten hjemme. Vi har fått ny katt etter at den gamle ble syk. Det er koselig.

 Her er Sofus

Her er Shakira. Ragnhild har satt navn på begge to.

Når jeg ikke hviler, så strikker jeg. her noe av det jeg har laget dette året: Denne VM-genseren har jeg strikket 5 stykker av.



Det ble genser til både pappa og Jan Erik.

Før sommerferien begynte fikk vi ordnet med større oppkjørsel. Det ble riktig bra. Her skal det gro til etterhvert.

I dag var vi på båttur. Det ble ingen ilandstigning før på Tangen. Det blåste skikkelig. Men der spiste vi og Jan Erik badet. 


Om ei uke begynner jeg på jobb igjen. Da er det denne plassen som gjelder!!!!


1 kommentar:

Unknown sa...

Blir spennende å følge med deg her!! :) Dette var koselig!

Hilsen mamma