mandag 23. juli 2012

Du verden for en dag! kom hjem i halv ni tiden etter tolv timer på farten. Først var det skolen. Det ble en stille dag. Det er ikke lett å løfte store kasser opp en etasje, selv ikke med tralle. Det ble til at jeg innredet kontoret og ellers gikk rundt å fant ut hvordan dører skulle åpnes, om heisen var trygg å ta, og om hvordan man kan få på lyset på biblioteket. Alt lot seg løse!


Etterpå kjørte jeg til Grimstad og møtte søstrene min på kafe. Vi fikk gjort det vi skulle, og også spist is og salat sammen med Eldar.

Etter det besøkte jeg Ingrid og Gjert i leiligheten. Etterhvert kom Jean også hjem fra sykehuset. Det var bedre med henne.

Helt til sist var jeg hos Ester på kontoret hvor vi hadde et mini-Mary Kay møte. bare henne og jeg. men koselig.

Ingen kommentarer: