onsdag 3. august 2011

nytt skoleår startet

Ja ikke for alle, da, men for meg. de andre tre ligger fortsatt i sengene sine til langt utover formiddagen. Jan Erik er den som er tidligst oppe. Han har båttur på dagsplanen hele denne uka. Det er strålende vær, og vi fikk ny båtplass i går. Vi fikk leie hos Ruth Marion. Det var altfor mye strøm i Strømmen. Er ikke det pussig?
Vi har hatt en spesiell sommer. Vi vil vel huske 22.7.11 for all framtid. Vi er alle preget av dette, og vil være det lenge.
Tidligere i sommer var vi en tur til Romsdalen, Ragnhild , Jan Erik og jeg. Vi fikk se masse vakker natur: Grip var noe av det vakreste.Trollstigen og Geiranger var ikke verst det heller. Så fikk vi lagt inn et besøk hos Magne på Hjellset.
Vi har hatt familiefest på hytta for femte gang. det er like koselig hver gang.
Vi har fått 2 nye skudd på Bjørndalsstammen i løpet av våren og sommeren. Signe og Amanda er begge like velkomne!
På jobb venter vi på ny bibliotekar og ny sekretær. Dessuten blir det mange nye lærere. Der er fire lærere som har sluttet eller er ute i permisjon.
Jeg går på "full pakke" når det gjelder dietter. Det ser ut til å hjelpe. Jeg har pr. dato gått ned 16 kilo. De 4 siste blir lett match.
Gleder meg til høsten. Har lyst til å trene og gå turer i skogen og på veien. Har fått flere turvenner. I tillegg vil Jan Erik gjerne ha meg med. Han går tur eller sykler hver eneste dag.

Ingen kommentarer: