mandag 17. januar 2011

En fin dag på jobben


En fin dag på jobben igjen. Det er mandag, og ikke så mye å gjøre. I går var vi i koselig 18-årsdag hos Knut. Det var mye god mat og masse hyggelig prat. Med start klokka 13.00 ble det noen timer i svært hyggelig lag. Vi blir bare voksne etterhvert nå i familien. Det er litt underlig. Vi blir jo ikke eldre. Jeg spiste kake igjen i går. Jeg kan jo ikke holde meg. Men nå har jeg lovet meg selv å trimme. Skriver det her også, så forplikter det ennå mer. Jeg har lovet Jan Erik også. det er vel det mest forpliktende. Han kan jo ta meg på fersk gjerning hvis jeg ikke følger opp.
Det jeg liker best, er å gå. men det er jo nesten umulig nå med dette føret. Men jeg starter med spinning. Vi har et tilbud gjennom jobbven på Spenst. Der kan vi gå hver onsdag. Jeg kjenner en del som har gått der noen uker allerede, så deter bare å hive seg rundt. Jeg ar fått lov til å kjøpe meg utstyr også. har jeg ikke en fantastisk ektemann?

Ingen kommentarer: