mandag 10. august 2009

Sommeren er over!


Sommeren er over! Det vises på mange måter. Jeg er på jobb. Båten vår er tilsalgs. Ungene skal lære å stå tidligere opp, og bestefar har snart bursda`.
jeg har hatt en flott sommer med masse oppussing. Skulle ønske jeg kunne vise dere vårt fantastiske nye kjøkken, men jeg har glemt kabelen til mobilen. Senere kanskje....

Eller hvorfor ikke heller komme på besøk?...Jeg kan fortelle om andre ting jeg har malt. Jeg nevner i fleng: bordben, framskap, dør, vinduskarmer, karmer. Alt i hvitt.

Så er jeg blitt 50. Ikke minst!!!! Det var gøy. Masse herlige folk på besøk. Det må det vel vises bilder av snart? Vil noen se?

Så var det 50-årsdag til Vigdis. Også kjempegøy. Med overnatting hos Anne Cath på den flotte eiendommen som nå er blitt en stiftelse. her har almenheten fått tilgang til hagen, og det benyttet de seg virkelig av. Vi kunne sitte og betrakte hagevandrerne mens vi spiste frokost. Etter frokosten fikk vi en tur til Flekkerøya. Kan anbefales det også.

Ingen kommentarer: