fredag 26. august 2011

Bryllup

Jeg og hele familien skal være med i Guro og Geirs bryllup i morgen.Vi gleder oss selvsagt veldig. Vielsen skal være i Eide kirke, og ikke Eidet kirke som det sto i Agderposten. Brudgommen heter Sivertsen, og ikke Mortensen som det sto i Agderposten.Utrolig at de ikke er mer oppdatert på lokale navn! Så skal vi til Kilandsenteret til middag og fest! Det blir toppers! Brudeparet bor på Bru. Sikkert et flott sted å bo selv om hele familien bor her! Håper de kommer ofte på besøk!
Både Ragnhild og jeg har kjøpt oss nye kjoler. ( på salg begge to)Hun i Kristiansund og jeg på Fevik. Men med tilbehør og alt det som følger med, ble det penger av det. Hva gjør vel det når vi skal feire Guro og Geirs bryllup. Det hjelper litt også at Jan Erik og Eirik skal bruke sitt gamle antrekk! Eirik skal forresten underholde med to sanger han selv har laget akkompagnement til! Det blir flott! Jeg skal spille til fellessangene. Dessuten skal jeg levere to kaker, og pynte to kransekaker. Det blir nok et lite bidrag i forhold til alt som skal til, men alle monner drar, håper jeg.

Jeg er spent på å se Guro som brud! Hun er ei nydelig jente!Må skrive mer til mandag. Skal fortelle hvordan vi hadde det.

Ingen kommentarer: